Bestilling
Genveje
Find batteri til:
Hvordan handler jeg?
1. Find det rigtige produkt
Find det batteri eller den oplader, som passer til dit produkt, ved at søge eller gennembladre vores kategorier og artikelgrupper. Læs mere om, hvordan du finder det rigtige batteri her.
2. Tilføj til kurv
For at tilføje produktet till kurven, så klik på knappen "Køb" eller "Tilføj till kurv".
3. Gå til kassen/indkøbskurven
For at gå videre i din bestilling eller for at kontrollere dine produkter i indkøbskurven, så klik på knappen "Til kassen". Det kan gøres enten fra den side, som vises, efter du har lagt produktet i indkøbskurven, eller på knappen øverst til højre.
4. Ændre eller fjerne produkter
I kassen, under fanen "Kurv", vises dine produkter samt antal. Du kan nemt ændre antallet af produkter i kassen ved at:
ændre 1 til 0 for at fjerne det fra listen eller ændre fra 1 til flere, hvis du vil have flere af samme produkt.
5. Indtast kundeoplysninger
Som privatperson begynder du med at indtaste din e-mailadresse (vi sender faktura og kvittering til denne adresse). Har du handlet via Klarna tidligere, er det nok at indtaste dit postnummer. Som ny kunde skal du også indtaste dit CPR-nummer, hvis du ønsker at vælge fakturabetaling.
Som virksomhed kan du nemt indtaste dit CVR-nummer og trykke "Hent adresse". Så udfyldes resten af felterne automatisk med din adresse. Tjek gerne din e-mailadresse en ekstra gang, så du får din ordrebekræftelse efter bestillingen.
Har du allerede en konto hos os?
Klik på teksten "Jeg har en konto og vil gerne logge ind" for at logge ind direkte.
6. Vælg betalingsmetode
Vælg den betalingsmetode, som passer dig bedst. Ved bestillinger med faktura har vi brug for dit CPR- eller CVR-nummer.
7. Vælg fragt
Den mest almindelige fragtmetode er det første alternativ; "Fragt med Posten". Som virksomhed har du også mulighed for at bestille "DHL-pakke (kun virksomheder)". Ved dette alternativ garanterer DHL, at du har din bestilling hverdagen efter din bestilling.
8. Adviseringsmetode
Hvis din pakke er for stor til din postkasse, eller du har valgt levering til et udleveringssted, sendes pakken til det nærmeste udleveringssted. Her fremsendes der et kollinummer, som du skal bruge, når du afhenter pakken. Enten vælger du at modtage dit kollinummer på SMS, eller så kan du vælge at få det sendt med brev til din adresse. Vælger du SMS, er processen hurtigere, og du kan afhente din pakke tidligere.
9. Kommentar til kundeservice
Hvis du har kommentarer eller ønsker at mærke dit produkt med indkøbsnummer eller lignende, kan det ske i kommentarfeltet. Bemærk, at øvrige kommentarer til bestillingen kan forsinke din levering, da disse bestillinger håndteres manuelt af os.
10. Godkend købsvilkår, og send din ordre
Kontrollér alle oplysninger, og godkend vores købsvilkår for derefter at klikke på knappen "Send ordre"
11. Vi leverer din bestilling!
Din ordre registreres hos os, samtidig med at du får en bekræftelse på din bestilling med e-mail. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse inden for 1 døgn, beder vi dig kontakte os på info@batteriekspert.dk. Alle bestillinger foretaget inden kl. 15.00, sendes samme dag (hverdage) og er normalt fremme dagen efter. Når du gennemfører din bestilling, får du både ordrebekræftelse og en mail med dine kundeoplysninger hos os.
Du modtager også en e-mail, når din forsendelse afsendes fra os.
Vi håber, at du bliver tilfreds med din bestilling og med Batteriekspert.
Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os!