Kontakt & kundeservice
Vores kundeservice er her for at hjælpe dig. Brug en af vores kanaler til at kontakte os.
OBS! Hvis du har Adblock aktiveret i din browser, skal du deaktivere det for at ikonet vises, og for at du får adgang til kundeservice-widgetten.
FAQ
I vores FAQ finder du svar på de mest almindelige spørgsmål. Klik på det sorte ikon i nederste højre hjørne og vælg fanen Spørgsmål & svar. Tjek gerne her først for hurtig hjælp.
Hvis du ikke finder det, du leder efter i vores FAQ, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os via chat, e-mail eller telefon.
Chat
Vores digitale assistent Tina er tilgængelig døgnet rundt og kan svare på mange af dine spørgsmål. Ønsker du hjælp fra en menneskelig kollega, kan du chatte med os i vores åbningstider.
Klik på det sorte ikon i nederste højre hjørne af siden og skriv dit spørgsmål for at starte en chat.
Åbningstider for bemandet chat: Hverdage uden helligdage: kl. 9–16
Klik på det sorte ikon i nederste højre hjørne af siden og vælg fanen "Kontakt os". Her kan du nemt beskrive, hvad du har brug for hjælp til eller undrer dig over. Vi besvarer din e-mail så hurtigt som muligt, normalt inden for et døgn på hverdage.
Du kan også sende direkte fra din e-mailklient til info@batteriekspert.dk, men brug gerne formularen for at sikre, at du får alle nødvendige oplysninger med, så vi kan hjælpe dig uden at skulle kontakte dig igen for yderligere information.
Fakturaspørgsmål
Hvis du har spørgsmål vedrørende faktura, bedes du kontakte Walley direkte:
Walley Telefon: 89 88 34 61
Walley hjemmeside: https://www.walleypay.com/customer-service/
Batteriekspert
Spares Nordic AB / Batteriekspert
Järnyxegatan 17
213 75 Malmø
Org nr: 556998-9444