Hvor er min pakke?
Advisering & Udleveringssteder
I de tilfælde, hvor din pakke ikke kan være i din postkasse eller i din brevsprække, efterlader postbuddet i stedet en seddel. Denne skal medbringes, når du afhenter din pakke hos det nærmeste udleveringssted (adresse og kontaktoplysninger er angivet på beskeden). Hvis du hverken har modtaget en advisering eller pakken i din postkasse, kan du lægge ud med at kontakte fragtfirmaet for at sikre dig, at postbuddet ikke har glemt at give dig besked. Hvis du ikke ved, hvem der skulle levere din pakke, kan du slå det op via dit postnummer på www.postnord.dk eller via linket https://www.postnord.dk/en/tools/find-us/#6.31/56.277/10.4.
Hvis din pakke vejer mere end 1 kg, sendes den altid med Bring til et ServicePoint.
Har du afgivet en ordre, men endnu ikke modtaget din pakke? Tjek din ordrestatus ved at klikke her og indtaste dit ordre-ID samt din e-mailadresse.
Spor din pakke
Når din levering sendes som brev (delvis sporing), pakke eller erhvervspakke, får du som kunde en advisering med kollinummer. Dette nummer kan du bruge til at spore, hvor din pakke befinder sig.