Hvor er min pakke?
Advisering & Udleveringssteder
I de tilfælde, hvor din pakke ikke kan være i din postkasse eller i din brevsprække, efterlader postbuddet i stedet en seddel. Denne skal medbringes, når du afhenter din pakke hos det nærmeste udleveringssted (adresse og kontaktoplysninger er angivet på beskeden). Hvis du
hverken har modtaget en advisering eller pakken i din postkasse, kan du lægge ud med at kontakte fragtfirmaet for at sikre dig, at postbuddet ikke har glemt at give dig besked. Hvis du ikke ved, hvem der skulle levere din pakke, kan du slå det op via dit postnummer på www.postnord.dk eller via linket https://www.postnord.dk/en/tools/find-us/#6.31/56.277/10.4.
Har du afgivet en ordre, men endnu ikke modtaget din pakke? Tjek din ordrestatus ved at klikke her og indtaste dit ordre-ID samt din e-mailadresse.
Spor din pakke
Når din levering sendes som brev (delvis sporing), pakke eller erhvervspakke, får du som kunde en advisering med kollinummer. Dette nummer kan du bruge til at spore, hvor din pakke befinder sig.
Vi tilbyder følgende fragtalternativer:
Brev/Fragtbrev: For ordrer med en mindre vægt og volumen. Din ordre leveres direkte til din postkasse. Hvis forsendelsen er for stor, ringer postbuddet på hos dig eller efterlader en advisering, så du kan hente leveringen hos et nærliggende udleveringssted.
Postpakke: Din ordre leveres til det ønskede udleveringssted. Du modtager en meddelelse via SMS eller post. For at kunne indløse pakken skal du medbringe gyldigt billed-ID. Efter pakken er leveret, har du som regel 14 dage til at afhente den. Afhængigt af hvor du bor, kan du også vælge andre leveringsalternativer. Du vil se de forskellige muligheder i kassen, når du har indtastet dit postnummer.